گردش تاپیک

وبلاگ گردشگری گردش تاپیک در رابطه با مباحث گردشگری و مسافرت ایجاد شده است

گردش تاپیک

وبلاگ گردشگری گردش تاپیک در رابطه با مباحث گردشگری و مسافرت ایجاد شده است

در این وبلاگ سعی بر معرفی مباحث حول گردشگری و توریستی می باشد.

۱ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

با وجود علامت سوال در مورد اینکه آیا می توانیم در سال 2021 به خارج از کشور سفر کنیم ، سفر بریتانیا در این تابستان کاملا بر روی کارت است و به احتمال زیاد همه ما به دنبال الهام از سفر هستیم. بسیاری از ما در حال آماده سازی سفرهای تفریحی در زمین چمن های خانگی هستیم ، با استراحتگاه های معروف ساحلی در اواخر ماه مه تعطیلات بانکی و افزایش رزروهای تعطیلات کمپینگ افزایش 500 درصدی گردشگران.

اکنون که فرصت کشف همه پیشنهادات انگلیس را داریم ، وقت آن است که توجه ایرلند شمالی را جلب کنیم. این قسمت زیبا از انگلستان مملو از مناظر خیره کننده و مناظر دیدنی است.

چه برنامه سفر خود را تنظیم کرده باشید و چه در حال جستجو برای یک تور گروهی کوچک از ایرلند شمالی باشید که نگاهی به جاذبه های اصلی داشته باشد ، در اینجا خلاصه ای از با شکوهترین مکانهای بازدید در طول اقامت در کشور وجود دارد.

Giant’s Causeway ، County Antrim

این سایت میراث جهانی یونسکو از نزدیک منظره ای نفسگیر است. مملو از بیش از 40،000 ستون بازالت که در اثر فوران آتشفشانی باستان تشکیل شده است ، در حالی که در ایرلند شمالی هستید باید از این موارد دیدن کنید.

با این حال ، کسانی هستند که بیش از علم از افسانه لذت می برند. گفته می شود که فین مک کول این شاهراه را به عنوان یک سری سنگ قدم به اسکاتلند ساخته است ، جایی که او قصد داشت با بناندونر ، غول اسکاتلندی مبارزه کند.

 

پرچین تاریک، شهرستان Antrim

برای پیاده روی با تفاوت، به Dark Hedges بروید. در کمتر از یک ساعت، می توانید مسیر پیچ در پیچ زیر درختان راش بهم پیوسته را کشف کنید - و ممکن است این مسیر را به عنوان King's Road در Game of Thrones تشخیص دهید.

این درختان راش توسط خانواده استوارت در دهه 1700 کاشته شد. آنها برای تحت تأثیر قرار دادن بازدید کنندگان از خانه Gracehill، یک عمارت گرجی در Ballymoney معرفی شدند و در قرن های گذشته همچنان جاذبه جوی را برای بازدیدکنندگان فراهم می کنند.

Glens of Antrim، County Antrim

برای تجربه زیبایی ناهموار ایرلند شمالی ، به Glans خیره کننده Antrim سفر کنید. محلی که به سادگی گلن شناخته می شود ، از فلات Antrim تا ساحل بین Ballycastle و Larne امتداد دارد.

در کل نه گلن وجود دارد و هر کدام داستان منحصر به فرد خود را دارند. همه این گلن ها را به خود اختصاص دهید و آبشارها و پیچ و خم ها ، سایت هایی با ارتباطات مذهبی و سواحل زیبا را کشف کنید.

کوههای مورن ، شهرستان داون

به جنوب شرقی ایرلند شمالی بروید و به کوههای مورن بروید. این رشته کوه گرانیت توسط منطقه ای با زیبایی برجسته احاطه شده است و برنامه هایی برای آن وجود دارد که اولین پارک ملی در کشور باشد.

از عامیانه تا مناظر جذاب ، در ایرلند شمالی چیزهای زیادی برای کشف وجود دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۰۰ ، ۱۷:۲۹
kezhvan abbasi