گردش تاپیک

وبلاگ گردشگری گردش تاپیک در رابطه با مباحث گردشگری و مسافرت ایجاد شده است

گردش تاپیک

وبلاگ گردشگری گردش تاپیک در رابطه با مباحث گردشگری و مسافرت ایجاد شده است

در این وبلاگ سعی بر معرفی مباحث حول گردشگری و توریستی می باشد.

۱ مطلب در فروردين ۱۴۰۱ ثبت شده است

راه اندازی یک کسب و کار جدید از هر نوعی که باشد، یک تلاش هیجان انگیز - و ترسناک است. یک کسب و کار سئو به سرمایه اولیه یا سربار کمی نیاز دارد که راه اندازی آن را نسبتاً آسان می کند. چه بخواهید یک آژانس SEO راه اندازی کنید، چه مشاوره داشته باشید، یا سئو را به عنوان خدماتی به طراحی وب یا تجارت دیجیتال مارکتینگ فعلی خود اضافه کنید، این روشی است که چگونه یک کسب و کار سئو را راه اندازی کنید که در هفت مرحله پیشرفت می کند.

اما در ابتدا، ما قصد داریم به چند مورد از رایج ترین سوالاتی که مردم هنگام یادگیری نحوه راه اندازی یک کسب و کار سئو می پرسند، پاسخ دهیم.

شرکت سئو

چرا یک کسب و کار سئو راه اندازی کنیم؟

ارائه خدمات سئو راهی معنادار برای کمک به مردم برای رشد کسب و کارشان است. به هر حال، این کسب و کارها به یافتن در گوگل، یاهو و بینگ متکی هستند. کمک به آنها در بهبود دید خود در نتایج جستجو، افزایش ترافیک وب سایت و ایجاد فروش/سرنخ بیشتر، رضایت بخش است. همه اینها به آنها کمک می کند تا خانواده خود را تغذیه کنند و زندگی بهتری داشته باشند.

مشاغل سئو در یک محیط پشتیبان فعالیت نمی کنند. مهم است که به طور فعال با مشتریان خود همکاری کنید تا آنها اهمیت ادغام SEO در عملیات و فرآیندهای روزانه خود را درک کنند. مشاغل سئو خوب به هدایت کشتی برای بازاریابی مشتریان خود در سطوح مختلف کمک می کنند.

آیا مشاغل سئو سودآور هستند؟

بله! مشاغل سئو سودآور هستند. از منظر داشتن یک کسب و کار سئو، یکی از بهترین بخش های راه اندازی یک شرکت سئو، درآمد از سئو است. ارائه نتایج سئو مستلزم اقدام مداوم است و با ارائه خدمات مداوم ماهانه سئو به مشتریان خود، احتمالاً به سود خوبی خواهید رسید.

فروش سئو یک سرویس مکرر ماهانه است که زمان لازم را برای ایجاد نتایج و رشد یک کتاب کسب و کار ثابت در اختیار شما قرار می دهد. و زمانی که تصمیم می گیرید از یک تیم به یک تیم چند نفره بروید، این ثبات باعث می شود که استخدام و مقیاس بندی آسان تر شود.

اکنون، بیایید ببینیم که چگونه می توان کسب و کار SEO خود را شروع کرد.

چگونه یک کسب و کار سئو را در 7 مرحله راه اندازی کنیم

بیایید شروع یک تجارت سئو را به مراحل عملی تقسیم کنیم.

1. یک حسابدار و یک وکیل استخدام کنید

قبل از اینکه به چیزهای سرگرم کننده برسید، مهم است که با یک وکیل و یک حسابدار صحبت کنید. آنها می توانند به شما کمک کنند تا مشخص کنید کسب و کار شما به چه حفاظتی نیاز دارد. آیا باید LLC، S-Corp یا شراکت باشید؟ از همان ابتدا در مورد بیمه، بانک و مالیات مشاوره حرفه ای دریافت کنید. خیلی راحت‌تر است که کتاب‌هایتان را به شکلی زیبا شروع کنید تا اینکه بعداً چیزها را از هم جدا کنید.

2. یک وب سایت تجاری ایجاد کنید

یکی از مهمترین بخش های کسب و کار آنلاین، حضور آنلاین است. لازم نیست سایت شما بیش از حد پیچیده یا بزرگ باشد، اما باید به وضوح مشکلاتی را که مشتریان با آن روبرو هستند - همراه با راه حل های شما مشخص کند. این پویایی درد / سود است که وب سایت شما را متمایز می کند و به بازدیدکنندگان وب سایت انگیزه می دهد تا بالقوه (و در نهایت مشتری) شوند. با ایجاد یک صفحه خدمات سئو، اجزای کلیدی پیشنهاد سئوی خود را برجسته کنید.

همانطور که محتوای سایت خود را می نویسید، به مخاطبان خود و انواع مشکلاتی که هر روز با آن ها مواجه می شوند فکر کنید. حتماً در هر صفحه یک فراخوان برای اقدام قرار دهید.

در اینجا چند نکته رایج در مورد سئو وجود دارد که باید به آنها توجه کرد:

  • نمی دانم از کجا شروع کنم.
  • من بودجه محدودی دارم و سئو گران است.
  • من در یک وب سایت جدید سرمایه گذاری کردم، اما سرنخ ایجاد نمی کند زیرا هیچ کس نمی تواند آن را پیدا کند.
  • من برای نوشتن محتوای جدید یا حفظ وبلاگ وقت ندارم.

در حالی که گنجاندن توصیفات و اوراق سفید در وب سایت شما می تواند مفید باشد، اکثر مشاغل جدید این موارد را ندارند. اجازه ندهید که تکمیل سایت شما متوقف شود. از جایی که هستید شروع کنید و از آنجا بسازید. در اینجا یک وب سایت نمونه از آژانس سئوی خودمان آمده است که ساده است (5 صفحه) و در عین حال به خوبی تبدیل می شود. یک وب سایت تنها یک نقطه تماس در سفر مشتری بالقوه است.

حتما از ابزارهای رایگانی مانند گوگل آنالیتیکس و کنسول جستجوی گوگل برای اندازه گیری نتایج وب سایت جدید خود استفاده کنید. ایجاد وب سایت تجاری خود را با وردپرس در نظر بگیرید – ما فکر می کنیم این بهترین سیستم مدیریت محتوا برای سئو نیز هست. و، به احتمال زیاد روی سایت‌های وردپرسی که مشتریانتان برای شما آورده‌اند کار می‌کنید، بنابراین خوب است راه خود را در مورد آن بدانید.

3. جعبه ابزار خود را کامپایل کنید

یافتن مجموعه مناسبی از ابزارهای سئو به شما کمک می کند گردش کار خود را ساده کنید تا بتوانید در زمان ارزشمند خود صرفه جویی کنید و بر ایجاد کسب و کار خود تمرکز کنید. چندین ابزار رایگان وجود دارد که باید از همان ابتدا بخشی از مجموعه ابزار شما باشند.

ابزار رایگان گوگل

ابتدا، گوگل آنالیتیکس عملکرد وب سایت و داده های بازدیدکنندگان را اندازه گیری می کند. گوگل آنالیتیکس نشان می دهد که کدام منابع ترافیک باعث بازدیدها می شوند و مشخص می کند که کدام صفحات عملکرد خوبی دارند.

کنسول جستجوی گوگل داده هایی را ارائه می دهد که کلمات کلیدی باعث ایجاد ترافیک از منابع ارگانیک می شوند و بازخوردی در مورد نحوه حرکت خزنده های موتور جستجو در سایت شما ارائه می دهد.

در مرحله بعد، «Google برای کسب‌وکار من» بر هر گونه داده مهم مانند مکان فیزیکی، شماره تلفن و ساعات کار به Google تأکید می‌کند.

علاوه بر ابزارهای رایگان، چندین ابزار دیگر نیز وجود دارد که ارزش سرمایه گذاری را دارند.

ابزارهای پولی که ارزش در نظر گرفتن دارند

ابزار تحقیق کلمات کلیدی و نرم افزار رتبه بندی برای سئوی موثر بسیار مهم هستند. هر دو به عنوان بخشی از برنامه های ماهانه Pathfinder SEO گنجانده شده اند. درباره ابزارهای سئو بیشتر بدانید.

یک مربی سئو خوب هنگام راه اندازی کسب و کار سئو و یک سلاح مخفی عالی برای داشتن در کمربند ابزار ارزشمند است. دانستن اینکه یک متخصص سئو واقعی و زنده برای کمک به راهنمایی، یادگیری و مشاوره همه جانبه دارید، به شما اعتماد به نفس برای ادامه فروش، رشد و بهبود می دهد.

مدیریت چندین کلاینت و اجرای وظایف مختلف به چیزی بیش از یک دفترچه یادداشت نیاز دارد تا سازماندهی شود. در آژانس خود، webShine، ما از یک ابزار مدیریت پروژه به نام Click-up استفاده می کنیم تا ما را در کار نگه دارد. از دیگر ابزارهای محبوب مدیریت پروژه می توان به Trello، Asana و Basecamp اشاره کرد.

برای حسابداری، ما دریافتیم که QuickBooks Online برای استفاده آسان است، اگرچه ارزان نیست. برای تعیین اینکه کدام نرم افزار حسابداری برای کسب و کار شما مناسب است، با حسابدار خود صحبت کنید.

به عنوان یک تجارت سئو، مجموعه ابزار شما یکی از بزرگترین هزینه های ماهانه شما خواهد بود. خبر خوب این است که شما می توانید با هزینه های کوچک شروع کنید و فقط چند صد دلار در ماه سرمایه گذاری کنید. همانطور که درآمد و تیم شما رشد می کند، ابزار شما ممکن است گسترش یابد. در آژانس سئوی خود، ما تقریباً 1000 دلار در ماه در ابزارها و اشتراک‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنیم تا به کسب و کار خود و ابتکارات سئوی مشتریانمان کمک کنیم.

4. یک مدل بسته بندی و قیمت گذاری ایجاد کنید

برای شروع فروش خدمات خود، باید یک مدل قیمت گذاری ایجاد کنید و خدمات خود را بسته بندی کنید.

یک رویکرد ثابت، فروش را بسیار آسان‌تر می‌کند، زیرا برای شما و مشتریان بالقوه‌تان واضح است که چه چیزی و به چه قیمتی ارائه می‌دهید. با یک رویکرد ثابت، اعتماد به نفس فروش موثر را به دست خواهید آورد.

رایج ترین مدل ها عبارتند از:

  • ساعتی
  • سر وقت
  • مکرر

ما ترکیبی از خدمات یکبار مصرف و تکراری (ماهانه) را توصیه می کنیم. خدمات یکبار مصرف گزینه منطقی برای ارزیابی سئو و تنظیم سئو هستند.

برای خدمات مکرر، ما یک مدل مبتنی بر نگهدارنده ماهانه را توصیه می کنیم. سئو یک تلاش طولانی مدت است، و در حالی که خدمات سئو یکباره برای شروع عالی هستند، ثبات کلیدی برای رشد نتایج است. موتورهای جستجو به طور مداوم در حال تکامل هستند، همانطور که مشاغل مشتریان شما نیز پیشرفت می کنند. بنابراین، بهترین بازده سرمایه گذاری SEO از تلاش مستمر حاصل می شود - که خود را به نگهدارنده ماهانه وام می دهد.

بسته بندی و قیمت شما باید هم زمان سرمایه گذاری شما و هم ارزشی را که به مشتریان خود ارائه می دهید منعکس کند. با کسب تجربه بیشتر در استراتژی سئو و پیاده سازی، ارزش شما همچنان افزایش می یابد. علاوه بر این، مقدار ارزشی که می توانید اضافه کنید به رقابت فضای کلمه کلیدی مشتری بستگی دارد. به دست آوردن سودهای بزرگ برای مشتریان در فضاهای کمتر رقابتی بسیار ساده تر است، در حالی که مشتریان با فضاهای رقابتی بسیار به زمان و تلاش بیشتری برای مشاهده نتایج مشابه نیاز دارند. هنگام اعلام قیمت و تعیین انتظارات، این تفاوت ظریف را در نظر داشته باشید.

5. یک پروپوزال سئو ایجاد کنید

ایجاد یک الگوی پیشنهادی برنده به شما کمک می کند تجارت بیشتری را ببندید و در زمان شما در طول فرآیند فروش صرفه جویی می کند.

یک پروپوزال سئو موفق شامل موارد زیر است:

یک مقدمه - نامه کوتاهی برای تشکر از مشتری بالقوه برای وقت گذاشتن در طی تماس اولیه کشف SEO و یادآوری وضعیت فعلی مشتری با سئو. در اینجا یک مثال است:

از وقتی که برای بحث در مورد بهینه سازی موتور جستجو برای [وب سایت] صرف کردید متشکریم. ما در مورد چشم انداز همکاری برای افزایش ترافیک جستجوی ارگانیک شما هیجان زده هستیم.

ما به خصوص خوشحالیم که شما یک وب سایت قوی و مدرن دارید که توسط وردپرس پشتیبانی می شود و محتوای عالی آن را پشتیبانی می کند. کارت خوب بود! قدم بعدی این است که اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما به همان خوبی با موتورهای جستجو ارتباط برقرار می کند که با بازدیدکنندگان وب سایت برقرار می کند. اینجاست که [کسب و کار شما] وارد می شود. ما با کسب و کارهایی مانند شما شریک می شویم تا ترافیک شما را افزایش دهیم و فروش را افزایش دهیم.

لطفاً پیشنهاد ما را برای خدمات سئو بررسی کنید و اگر سوالی دارید به من اطلاع دهید.

بیان مشکل - مشکل اصلی مشتری بالقوه خود را تکرار کنید. این به مشتری یادآوری می کند که هنگام ایجاد یک راه حل مؤثر، به طور انتقادی در مورد موقعیت منحصر به فرد او فکر کرده اید. به آنها نشان دهید که درد آنها را درک می کنید و روی حل آن تمرکز لیزری دارید. در اینجا یک مثال است:

[نام کسب و کار] تا دو ماه دیگر یک وب سایت جدید راه اندازی می کند. جستجوی ارگانیک 75 درصد از کل ترافیک وب سایت و سرنخ ها را هدایت می کند. ما نگران این هستیم که بدون یک کمپین فعال SEO، وب سایت جدید عملکرد ضعیفی نسبت به سایت فعلی داشته باشد و ترافیک شروع به کاهش کند. وب سایت جدید یک جهش بزرگ در طراحی و ساختار نسبت به سایت قدیمی است، بنابراین بسیاری از URL ها و محتوا به ناچار تغییر خواهند کرد، که می تواند برای بازدیدکنندگان منحرف شود.

استراتژی - چگونه به مشکل برخورد خواهید کرد؟ راه حل شما چیست؟ در این بخش از پروپوزال به طور واضح نحوه مبتنی بر فرآیند راه حل شما را مشخص کنید. نکات کلیدی عبارتند از:

فرآیند سئو را به چارچوبی تقسیم کنید که مشتری بتواند آن را درک کند. ما از ارکان سئو برای روشن شدن منطق خود استفاده می کنیم.

از ماهیت افزایشی سئو صحبت کنید. این انتظار را ایجاد می کند که نتایج زمان بر است و نمی توانند یک شبه اتفاق بیفتند. جمله ای مانند «رویکرد ما بر ایجاد بهبودهای تدریجی در هر ماه تمرکز دارد» این کار را انجام می دهد.

بحث کنید که چرا راه حل شما یک پروژه ماهانه است - نه یک سرویس یک بار مصرف. در اینجا یک مثال وجود دارد، "ما یک تعامل ماهانه را پیشنهاد می کنیم که به تلاش طولانی مدت مورد نیاز برای برتری در جستجوی ارگانیک اجازه می دهد. بهینه سازی موتور جستجو به معنای "تنظیم و فراموش کردن" نیست. الگوریتم های موتورهای جستجو به طور مداوم در حال تکامل هستند، و همینطور کسب و کار شما. بسیاری از تاکتیک های سئو باید به صورت مداوم اجرا شوند - تاکتیک هایی که شامل لینک سازی، ایجاد محتوا و موارد دیگر می شود. ما با تیم شما همکاری می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که شما به طور مداوم در کنار موتورهای جستجو در حال پیشرفت هستید."

ماهیت مشارکتی سئو را ذکر کنید. روشن کنید که نیاز دارید مشتری بخشی از سفر باشد تا بهترین نتیجه را بگیرید.

طرح کلی پروژه - اینجا جایی است که ما در مورد خدمات ارائه شده اطلاعات دقیقی دریافت می کنیم. به عنوان یک آژانس SEO که خدمات ماهانه ارائه می دهد، سه سرویسی که ما هر ماه ارائه می دهیم عبارتند از گزارش، ارتباطات، و موارد عملی مشخص. در طرح کلی پروژه، موارد اقدام را به هر یک از سه ماه اول خدمات اختصاص دهید.

قیمت و جدول زمانی - این بخش ساده است. هزینه خدمات شما در هر ماه چقدر است؟ چه زمانی برای شروع در دسترس هستید؟ قوانین و شرایط شما چیه؟

ما شرایط و ضوابط خود را بسیار ساده نگه می داریم:

* ما نیازی به قرارداد بلندمدت نداریم. ما 30 روز اخطار برای تغییر سرویس درخواست می کنیم.

* صورتحساب خدمات ماهانه در 15 ام و پرداخت تا 30 ام درخواست می شود.

قرارداد - مکانی برای امضا در خط نقطه چین که شامل شرایط و ضوابط خاص شما نیز می شود.

نکته پایانی در مورد پیشنهادات سئو - از پیشنهاد برای تقویت آنچه در تماس اولیه جستجوی جستجوگرها پوشش داده اید استفاده کنید. پیشنهاد شما نباید شامل چیز جدیدی برای مشتری باشد.

پیشنهاد ما به هر بالقوه ای که تا به حال 30 دقیقه برای مکالمه کشف سئو سرمایه گذاری نکرده است، پیشنهاد نمی کنیم.

6. سیستم ها و مهارت های ارتباطی خود را آزمایش کنید

اجرای فرآیندهای موثر زمان و تمرین نیاز دارد. همانطور که از زمین خارج می شوید، خدمات و فرآیندهای پیشنهادی خود را در وب سایت خود یا سایت دوستان خود تمرین کنید تا سیستم های خود را آزمایش کنید.

شروع به تنظیم دقیق مهارت های ارتباطی خود کنید. پاسخ دادن به سوالات سخت را تمرین کنید و از طریق پاسخ ها فکر کنید. از یک آژانس سئو جدید چه سوالی دارید؟ مهارت‌ها و درک اولیه سئوی خود را تمرین کنید تا زمانی که مشتریان شروع به ورود می‌کنند، آمادگی بیشتری داشته باشید.

7. نتایج خود را مستند کنید

در حالی که برخی از مردم عاشق فروش هستند، برخی دیگر می گویند که این کار کم علاقه ترین بخش کار است. مهم نیست که در کجای طیف قرار می گیرید، فروش بخش مهمی از داشتن و راه اندازی یک کسب و کار سئو است. خبر خوب این است که تقریباً هر کسب و کاری به سطحی از سئو نیاز دارد. چه کسی نمی خواهد آنلاین پیدا شود؟

با جستجو در منطقه خود شروع کنید. کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند از سئوی محلی قوی بهره‌مند شوند و اغلب در فضای رقابتی کمتری قرار می‌گیرند، زیرا این جایگاه تمرکز جغرافیایی کمتری دارد.

همانطور که مشتریان بالقوه خود را پیدا می کنید و در فرآیند فروش عمیق تر می شوید، در اینجا توصیه هایی در مورد تسلط بر فروش خود و تبدیل سرنخ ها وجود دارد.

دو بخش مهم از فروش ایجاد مطالعات موردی و جمع آوری نظرات مثبت برای نمایش نتایج شما است. این اشکال اثبات اجتماعی می تواند راه طولانی را در جلب اعتماد مردم به کسب و کار شما کمک کند.

وقتی مشتری جدیدی را امضا می کنید، نظرات آینده را در ذهن داشته باشید. اهداف آنها را یادداشت کنید، سپس داده ها را در شروع کمپین ثبت کنید تا بتوانید پیشرفت مداوم و تکمیل موفقیت آمیز هدف را اندازه گیری کنید.

یک مطالعه موردی (پس از حصول نتایج) باید شامل چهار بخش باشد:

مشکل - بزرگترین چالش مشتری در شروع پروژه چه بود؟

راه حل - راه حل پیشنهادی شما چه بود؟

نتایج - آیا به طور موثر مشکل را حل کردید و نتایج دلخواه را ایجاد کردید؟

یک گواهی - مشتری در مورد تجربه چه می گوید؟

در اینجا نمونه‌ای از یک مطالعه موردی جامع SEO به همراه نکات عالی در مورد دریافت گواهی‌های شگفت‌انگیز مشتری از iThemes آورده شده است.

یک رویکرد هدایت شده برای ارائه خدمات سئو در نظر بگیرید

هنوز احساس می کنید که کاملاً نمی دانید چگونه یک کسب و کار سئو راه اندازی کنید. راه حل هدایت شده سئو ما شامل سه جزء اساسی است:

ابزارهای SEO - ما مجموعه کاملی از ابزارهای سئو ساده و کاربردی را داریم - با یک قیمت کم - که به شما امکان می دهد خدمات سئو را سریع و کارآمد ارائه دهید. ما در تحقیقات کلمات کلیدی، ردیابی رتبه، و گزارش های مشتری با برچسب سفید ماهانه به شما کمک می کنیم.

فرآیند - فرآیند سئوی اثبات شده و هدایت شده ما نیازی به تبدیل شدن به یک متخصص SEO ندارد. ما مجموعه‌ای از درس‌های خاص را ارائه می‌دهیم - هر کدام با یک تکلیف مرتبط - به طوری که می‌توانید ترافیک وب‌سایت مشتری را تنها در چند ساعت در هفته افزایش دهید. این فرآیند هم عملی و هم تاکتیکی است.

مربیگری و انجمن - به تنهایی پیش نروید. یک مربی اختصاصی SEO به عنوان راهنمای شما همراه است. شما هر ماه با مربی خود ملاقات خواهید کرد تا مطمئن شوید که در مسیر درست قرار دارید. بازخورد متناسب با کسب و کار منحصر به فرد و تجربه واقعی خود دریافت خواهید کرد.

راه اندازی یک کسب و کار سئو می تواند یک تجربه ارزشمند، هم از نظر شخصی و هم از نظر مالی باشد. در حالی که شروع هر سرمایه گذاری جدید همیشه کمی ترسناک است، پیروی از مراحل و برنامه ریزی صحیح شما را در مسیر درست قرار می دهد.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۰۱ ، ۱۵:۰۸
kezhvan abbasi