گردش تاپیک

وبلاگ گردشگری گردش تاپیک در رابطه با مباحث گردشگری و مسافرت ایجاد شده است

گردش تاپیک

وبلاگ گردشگری گردش تاپیک در رابطه با مباحث گردشگری و مسافرت ایجاد شده است

در این وبلاگ سعی بر معرفی مباحث حول گردشگری و توریستی می باشد.

تحقیق درباره اهمیت گردشگری در مصر

جمعه, ۲۸ آذر ۱۳۹۹، ۰۱:۱۶ ب.ظ

 

 

اهمیت اقتصادی گردشگری در مصر

بخش گردشگری به دلیل تأثیر مثبت آن در ایجاد و ارتقا promoting اقتصاد ، برای هر کشوری بسیار مهم است. بنابراین ، گردشگری در مصر یکی از منابع اصلی درآمد ملی است و بخش گردشگری مصر بزرگترین بخش جهانگردی است که در آن در قاره آفریقا سرمایه گذاری می شود ، [1] و گردشگری 40٪ سود بخش خدمات در مصر را تشکیل می دهد [2] ، علاوه بر اینکه یکی از مهمترین عوامل است. توسعه و شکوفایی کشور این امر به دلیل نقش آن در کسب ارزهای سخت خارجی و فراهم آوردن تعداد زیادی فرصت شغلی برای افراد در شهرهای مختلف ، [3] و مناطق بادیه نشین مصر است.

 

در مورد جاذبه-های-گردشگری-لبنان بخوانید

 

تعداد مشاغل ارائه شده توسط بخش گردشگری در حدود 4.5 میلیون شغل ، [3] در 70 نوع شغل مختلف [2] ، یا 13٪ از کل نیروی کار در کشور برآورد شده است. [4] مانند مشاغل در شرکت های جهانگردی ، هتل ها و آپارتمان های مبله ، مغازه های گردشگری ، راهنمایی گردشگری و مشاغل غیرمستقیم در بخشهای مختلف ، مانند بخش کشاورزی ، صنایع غذایی و بخش ساخت و ساز ، [5] علاوه بر این در باز شدن فرصت های فروش صنایع دستی و آثار میراثی سهیم است
 

اهمیت اجتماعی و فرهنگی گردشگری در مصر

تأثیرات اجتماعی بخش گردشگری از نظر شخصیت عمومی و برخی آداب و رسوم مصر ، به ویژه بر کارگران در زمینه گردشگری ، بر اعضای جامعه مصر ظاهر می شود. این به لطف ایجاد یک بخش گردشگری پایدار در مصر است و نقش مثبت گردشگری در سطح اجتماعی از جنبه های مختلف ظاهر می شود ، مهمترین آنها ارتقا which همکاری و درک جوامع مختلف از یکدیگر است. که منجر به افزایش گسترش صلح و هماهنگی جهانی شد. این امر از طریق شناخت گردشگران از میراث فرهنگی مصر هنگام بازدید از بناهای تاریخی ، یادگیری هنرها و شرکت در جشن های محلی ، علاوه بر گسترش درک مردم مصر در زمینه امور مختلف جهان ، بالا بردن سطح زندگی و گسترش دانش و دانش از طریق اختلاط مردم با یکدیگر است.

 

اهمیت زیست محیطی گردشگری در مصر

گردشگری است یک فعالیت سازگار با محیط زیست؛ این واقعیت که یک محیط سالم و تمیز یک بخش ضروری از گردشگری به طور کلی، و در مصر به طور خاص، [7] به ویژه در زمینه اکوتوریسم طبیعی؛ که هدف آن حفظ تعادل اکولوژیکی و محافظت از محیط موجودات زنده در انواع مختلف از آلودگی مداوم و پیشگیرانه با منطقی سازی مصرف منابع و منطقی سازی استخراج آنها است.

 

اکوتوریسم به تشویق توسعه اقتصادی ویژه در زمینه حفاظت از محیط زیست و حفظ تنوع زیستی کمک می کند. لازم به ذکر است که کارآیی مدیریت محیط زیست بخش گردشگری نقش اساسی در ایجاد محیط زیست گردشگری دارد ، [9] و مصر نقش موثری در ایجاد ابزارهای مناسب برای توسعه اکوتوریسم دارد. این بخشی از فعالیت های گردشگری است که آژانس های دولتی و غیردولتی و جوامع محلی در آن در چندین استان مصر مستقر هستند. مانند استان دریای سرخ و سینای جنوبی که بیش از نیمی از توسعه گردشگری مصر علاوه بر سواحل شمالی و صحرای غربی در آن متمرکز شده است.



 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۲۸
kezhvan abbasi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی